Dark Mode
  • Tuesday, 29 November 2022
21 Günlük Şekersiz Pəhriz-İdmansiz  Artiq Çəkinizdən Tez Zamanda Qurtulun

21 Günlük Şekersiz Pəhriz-İdmansiz Artiq Çəkinizdən Tez Zamanda Qurtulun

21 günlük şəkərsiz pəhriz bir müddətdir çox populyardır. Digər pəhrizlərdən fərqli olan bu pəhrizlə bağlı çoxlu suallar var. Niyə 21 gün? Digər pəhrizlərdən nə fərqi var? 21 günlük pəhriz necə edilir? 

 

21 günlük şəkərsiz pəhrizin necə edildiyinə keçməzdən əvvəl gəlin bu pəhrizin nə olduğuna və orqanizmə necə fayda verdiyinə nəzər salaq. 21 günlük şəkərsiz pəhriz şəkərdən tamamilə uzaqlaşaraq tətbiq edilən arıqlama üsuludur. Şəkəri həyatınızdan çıxarmağınıza kömək edən bu pəhriz həm də bədən sağlamlığınızı qorumaq məqsədi daşıyır.

Niyə 21 gün?

Elmi araşdırmalara görə, bir davranışı qəbul etməyimiz, o vərdişimizin şüuraltımızda yerləşməsi və vərdiş halına gəlməsi üçün lazım olan minimum müddət 21 gündür. Bu səbəbdən pəhriz müddəti ən az 21 gün olaraq təyin olundu.

21 günlük şəkərsiz pəhriz necə edilir?

21 gün ərzində şəkərsiz pəhrizlə istehlak edilə bilən və qəti qadağan olunan qidalar var. Pəhriz zamanı qadağan olunmuş qidalardan uzaq olmaq lazımdır.
21 gün ərzində şəkərsiz pəhrizdə ac qalmamaq çox vacibdir. Buna görə qidalanma siyahısında 6 yemək var.

  • Pəhriz boyu şəkərdən və tərkibində şəkər olan hər şeydən uzaq durmalısınız.
  • Yeməklərinizdə nə istehlak etdiyinizi bilməlisiniz.

Bütün bunlar arıqlamağınıza və şəkərdən imtina etməyinizə kömək edəcək, eyni zamanda uzun müddətdə nizamlı və düzgün qidalanma vərdişləri qazanmağınıza kömək edəcək.

21 gün ərzində şəkərsiz pəhrizdə nə yeyilə bilər?
21 Günlük Şekersiz Pəhriz-İdmansiz  Artiq Çəkinizdən Tez Zamanda Qurtulun

-Heyvan zülalları: az yağlı ət, balıq, toyuq, yumurta, süd, qatıq, kefir, ayran, pendir
-Paxlalılar: Noxud, quru lobya, qara lobya, maş, mərcimək
-Taxıllar: Çovdar çörəyi, einkorn unu çörəyi, tam buğda çörəyi, yulaf, buğda, quinoa, qarabaşaq yarması
-Mövsümi tərəvəzlər, mövsümi meyvələr, quru meyvələr və qoz-fındıq
-Sağlam yağları olan qidalar: Zeytun, avokado, kokos
-Ədviyyatlar və az miqdarda duz
-Bal və ya bəkməz (gündə 1 çay qaşığı)
-Tünd şokolad (gündə 2 dilim)
-İçkilər: Su, çay, qəhvə(şəkərsiz), bitki çayları və mineral su -Gündə 2,5-3 litr su içmək lazımdır.

21 Günlük Şekersiz Pəhriz-İdmansiz  Artiq Çəkinizdən Tez Zamanda Qurtulun

21 gün ərzində şəkərsiz pəhrizdə nələrdən çəkinmək lazımdır


-Bütün şəkərlər (ağ və qəhvəyi)
-Tərkibində şəkər olan tortlar, peçenyelər, xəmir məmulatları, dondurma, meyvəli qatıq, pudinq, ani meyvə şirələri
-Tərkibində ağ un, nişasta və şəkər olan xəmir məmulatları, məsələn, ağ çörək, xəmir məmulatları, simitlər, xəmir məmulatları, makaron
-Çips, kola, biskvit kimi lazımsız qidalar
-Alkoqol
-Bu pəhrizdə siqaretdən də çəkinmək lazımdır. Siqareti tərgitməyi tövsiyə edirik. Əgər tərgidə bilmirsinizsə, onu yarıya endirməlisiniz.
-Gündə 2 fincandan çox qəhvə içməməlisiniz.
-Yeməklərinizin yaninda, pəhrizə uyğun içkilər istifadə edə bilərsiniz.
- Yuxusuzluq.Daimi yuxu qidalanma qədər vacibdir. Gündə 7-9 saat yatmalısınız.
-Hərəkətsizlik.Hər gün ən azı 30 dəqiqə sürətlə yeriyə bilərsiniz.
Sağlam Qalın:)

Comment / Reply From