Dark Mode
  • Thursday, 25 April 2024
MOQ, RFQ və RTS  Nədir ?

MOQ, RFQ və RTS Nədir ?

MOQ, RFQ və RTS haqqında nə bilmək lazımdır

Hər hansı transsərhəd ticarət səyahəti və ya B2B satınalma prosesi zamanı B2B alıcıları bir sıra şərtlərlə, xüsusən də onlayn bazarlarda satıcılarla ticarətlə bağlı olanlarla qarşılaşacaqlar.

 

Bu yazıda onların nə demək olduğunu və müxtəlif bizneslərə ən yaxşı şəkildə necə tətbiq oluna biləcəyi barədə fikir əldə etmək üçün üç əsas termini yaxından nəzərdən keçirəcəyik. Biz Minimum Sifariş Miqdarı (MOQ), Qiymət Təklifi Sorğusu (RFQ) və Göndərməyə Hazır (RTS) nəzərdən keçirəcəyik və alıcıların onlardan böyük sövdələşmə əldə etmək üçün onlardan necə istifadə etmələrinə əmin ola biləcəkləri barədə fikirləri bölüşəcəyik.

 

Minimum Sifariş Miqdarı (MOQ) nədir?

Minimum Sifariş Miqdarının mənası kifayət qədər özünü izah edir; topdansatış təchizatçısının alıcılara sifariş verməyə icazə verdiyi ən az və ya minimum sayda miqdarı nəzərdə tutulur. Buna bəzən “minimum sifariş siyasəti” də deyilir.

 

Məsələn, geyim təchizatçısının köynəklərindəki MOQ 200 ədəd olarsa, başqa bir razılaşma olmadığı halda, alıcı təchizatçıdan minimum 200 köynək almalı olacaq.

MOQ-ların səbəbləri müxtəlifdir, lakin əsas odur ki, o, təchizatçılara verilən müxtəlif sifarişlər üçün sağlam mənfəət marjasını saxlamağa imkan verir. Sifarişləri emal edərkən vaxt və maliyyə də daxil olmaqla əhəmiyyətli miqdarda resurs xərclənir, buna görə də MOQ təchizatçılara kiçik miqdarda mənfəət üçün bu əsas resursları israf etməmələrini təmin etməyə kömək edir.

 

Bununla belə, alıcılar üçün MOQ böyük maneə ola bilər, çünki müəyyən istehsalçılar və təchizatçılar xüsusilə yüksək MOQ-lar təyin edə bilər ki, bu da kiçik miqyaslı alıcılar və ya onlardan almağa yeni başlayan alıcıların işlərini çətinləşdirir.

 

Aşağı MOQ satıcılarını necə tapmaq olar?

 

Xoşbəxtlikdən, alıcıların öz biznesləri üçün işləyə bildikləri şərtlərə cavab verən tədarükçüləri tapmaq üçün bəzi yollar var.

Alibaba.com kimi onlayn B2B bazarlarında hər bir sifariş üçün minimum sifariş miqdarı beş və ya on vahidə qədər icazə verən aşağı MOQ satıcıları tapmaq mümkündür.

Aşağıda alıcıların Alibaba.com platformasında aşağı MOQ topdansatışçılarını necə tapa biləcəyinin sadə xülasəsi verilmişdir.

  1. Alibaba.com/bulk ünvanında "Göndərməyə hazır" kanalından keçin
  2. Axtarış çubuğuna istədiyiniz məhsulu daxil edin
  3. İstədiyiniz sifariş miqdarını “Min Sifariş” sahəsində qeyd edin
  4. Mövcud məhsul/təchizatçı seçimlərini nəzərdən keçirin və birində qərarlaşın

 

“Göndərməyə hazır” kanalı alıcılara, adətən, 15 gün ərzində göndərilməyə hazır olan məhsulları saxladıqları üçün aşağı minimum sifariş miqdarı təklif edən bir neçə təchizatçı teqdim edilir

Ancaq bu, alıcılar üçün mövcud olan yeganə seçim deyil. Qazan-qazan razılaşmasına gəlmək üçün müxtəlif satıcılarla MOQ-ları müzakirə etmək mümkündür. Bu üsuldan istifadə edərkən uğur şansını artırmaq üçün aşağıdakı məqamları yadda saxlamaq vacibdir:

 

  1. Təchizatçı ilə qarşılıqlı əlaqədə həmişə peşəkar və hörmətli olun
  2. Ağlabatan bir alternativ soruşun, yəni tədarükçünün MOQ 1000 vahiddirsə, topdansatış qiymətləri ilə alış zamanı MOQ-nun 100 vahidə endirilməsini xahiş etmək çox ağlabatan olmaya bilər. 600-dən 900-ə qədər hədəf almaq daha yaxşı uğur şansı verəcəkdir
  3. Aşağı sifariş miqdarı məhsulun sınağı üçündürsə, alıcılar pərakəndə qiymətə bir neçə ədəd almağı düşünə bilərlər.

 

Qiymət Təklifi Sorğusu (RFQ) nədir?

 

Qiymət Təklifi Sorğusu  (həmçinin Kotirovka sorğusu adlanır) B2B alıcısı, alıcının maraqlandığı müəyyən məhsul və ya xidmətlərin qiymətləri ilə bağlı satıcı ilə əlaqə saxlamaq niyyətində olduqda etdiyi satınalma sorğusudur.

RFQ potensial alıcılara xüsusi tələblər və ya məhsul xüsusiyyətləri haqqında ətraflı məlumat verməyə imkan verir. Buna cavab olaraq, təchizatçı adətən yerinə yetirilməli olan tələblər və müvafiq məhsul xüsusiyyətləri üçün qiymətin bölünməsi ilə cavab verir.

Bundan, alıcılar fərqli komponentlərin necə qiymətləndiyini daha yaxşı başa düşə bilirlər ki, bu da alıcıların nə üçün ödədikləri barədə aydın təsəvvürə malik olduğundan qiymət şəffaflığına imkan verir. Bu alət alıcılar üçün tələblərin optimal cavablandırılması ilə mümkün olan ən aşağı qiyməti tapmaq üçün birdən çox təchizatçının qiymətlərini müqayisə etmək istədikləri zaman daha faydalı olur.

Aşağıda dörd əsas RFQ növü verilmişdir:

 

  • Dəvət edilmiş təklif: Müəyyən satıcıları nəzərdən keçirmək üçün təkliflər göndərməyə dəvət etmək.
  • Açıq təklif: Daha rəqabətli seçim üçün hər bir satıcının təklifinin başqalarına görünməsinə icazə verin.
  • Möhürlənmiş təklif: Satıcının təklif təqdim etməli olduğu təqdimetmə müddətini şərtləndirən.
  • Əks auksion: Hərrac prosesinə bənzəyir, lakin alıcılar satıcıları ən aşağı qiymət təklifini təqdim etməyə dəvət etdikləri üçün əks istiqamətdə.

 

RFQ necə göndərilir

 

RFQ-nin nə olduğu barədə bir fikirlə, biz indi alıcılara axtardıqlarını təqdim edəcək RFQ göndərərkən hansı detalların tələb olunduğunu araşdıra bilərik.

Aşağıda alıcıların RFQ göndərərkən potensial təchizatçılara təqdim etməli olduğu bəzi əsas detallar verilmişdir:

 

  • Məhsulların və ya hissələrin təsviri və onların spesifikasiyası
  • İstədiyiniz miqdar və ya həcm
  • Çatdırılma tələbləri
  • İstənilən tələb olunan əlavə dəyər xidmətləri

Bunu nəzərə alaraq, indi alıcıların RFQ göndərmək üçün necə gedə biləcəyinə baxa bilərik. Əsas addımlar aşağıdakılardır:

 

  • Sənədinizi hazırlayın: Alıcı tələb olunan məhsul və ya xidmətləri və onların tələb olunan miqdarını təfərrüatlı şəkildə göstərə bilmək üçün satınalma ehtiyaclarını nəzərdən keçirməlidir. Alıcı nə qədər ətraflı məlumat versə, satıcılardan bir o qədər də müvafiq cavablar ala biləcək. Bu mərhələdə alıcı hansı növ RFQ göndərəcəyini, RFQ-ni göndərəcək satıcıların sayını və cavabın son tarixini seçir.
  • Satıcı cavablarını nəzərdən keçirin: RFQ göndərildikdən sonra alıcılar cavablar almağa başlayacaqlar. Prosesin çox vaxt aparmaması üçün seçim etmək üçün idarə edilə bilən bir satıcı hovuzunun olması vacibdir. Cavab müddəti başa çatdıqda, alıcı hansı satıcıların ən yaxşı qiymətləri təqdim etdiyini müəyyən etməyə və onların satınalma ehtiyaclarını qarşılamağa başlaya bilər.
  • Tercih etdiyiniz təklifi seçin: Bu mərhələdə alıcı yalnız ən yaxşı qiyməti deyil, həm də alıcının satınalma ehtiyaclarını ödəmək baxımından ən yaxşı hərtərəfli paketi təklif edən satıcını seçəcək. Alıcı satıcının məhsulun fərdiləşdirmə ehtiyaclarını ödəmək şansının daha yüksək olduğunu görsə, bir qədər yüksək qiymətə malik məhsulu seçə bilər.
  • Prosesi bağlayın: Bu, satıcı ilə razılaşmanın yekunlaşdığı mərhələdir. Qeyd etmək vacibdir ki, RFQ alıcı və satıcı arasında müqavilə münasibətlərinin əsasını təşkil etsə də, o, özlüyündə müqavilə deyil və hər iki tərəf tərəfindən rəsmi şəkildə razılaşdırılana qədər icra edilə bilməz. Tamamlandıqdan sonra alıcı kotirovkalar göndərmiş digər satıcılara başqa bir satıcı ilə gedəcəklərini bildirə bilər.

RFQ haqqında ətraflı məlumat üçün Alibaba.com-un istifadəsi asan RFQ prosesini oxuyun.

 

Göndərməyə Hazır (RTS) nədir?

Alıcılara satınalma prosesində təqdim olunan müxtəlif növ məhsullar var – “xüsusiləşdirilmiş” məhsullar və “Göndərməyə hazır” məhsullar. “Göndərməyə hazır” “ehtiyat” və ya “olduğu kimi” mal hesab edilən məhsullar üçün istifadə edilən təyinatdır.

Bunlar alıcılar üçün kifayət qədər asan olan məhsul növləridir, çünki onlar çox az fərdiləşdirmə tələb edir və ya tez sifariş oluna və tez qəbul edilə bilər. Bu növ məhsullarla fərdiləşdirmə, qiymət danışıqları, həmçinin ödəniş və göndərmə ilə bağlı geri və irəli minimaldır.

“Göndərməyə hazır” məhsullar adətən aşağıdakı meyarlara cavab verir:

  1. Onlar dərhal satın alına bilər və yüngül və ya heç bir fərdiləşdirmə təklif etmirlər. Alıcılar bu növ məhsulları satıcılarla qarşılıqlı əlaqə olmadan ala bilirlər.
  2. Göndərmə haqlarını əvvəlcədən nümayiş etdirirlər.
  3. Əvvəlcədən razılaşmayan qiymət nümayiş etdirirlər.
  4. Sifarişlər alındıqdan sonra 15 gün ərzində istehsal müəssisəsini tərk edirlər.
RTS məhsullarını niyə alırsınız?

RTS məhsullarının alıcılar üçün cəlbedici seçim olmasının bəzi səbəbləri bunlardır:

 

Ardıcıllıq: Məhsullar adətən kütləvi istehsal olunduğuna görə, onların eyni keyfiyyətə malik olma ehtimalı məhsulun ardıcıllığına və alıcının hər dəfə nə əldə etdiyini bilməsinə imkan verir.

Aşağı MOQ: RTS məhsulları çox az və ya heç bir fərdiləşdirmə olmadan gəldiyi üçün satıcılar məhsulları daha asan və daha sürətli yerinə yetirə bilirlər və sifarişin yerinə yetirilməsi fərdiləşdirilmiş məhsullar qədər baha olmadığı üçün alıcılar daha az miqdarda məhsul ala bilirlər.

Sürətli göndərmə: RTS məhsulları tez göndərmə cədvəlinə malikdir, çünki əksər məhsullar 15 gün ərzində satıcının obyektini tərk edəcək. Alıcılar sifarişlərin daha sürətli yerinə yetirilməsindən və nəticədə daha səmərəli satınalma prosesindən həzz ala bilərlər. Omicron variantının səbəb olduğu davamlı tədarük zəncirinin gecikmələri təhlükəsini nəzərə alaraq bu, çox faydalıdır.

Şəffaflıq: RTS məhsulları sabit qiymətlərə, çatdırılma haqlarına və əvvəlcədən təqdim edilən şərtlərə malik olduğundan, alıcılar müəyyən təchizatçılarla işin dəyəri və şərtləri haqqında tam təsəvvür əldə edə bilirlər. Bu, alıcıların nə gözlədiklərini dəqiq bildiyi üçün daha çox şəffaflığa imkan verir və onlara uyğun olaraq planlaşdırmağa və daha sürətli satınalma qərarları qəbul etməyə imkan verir.

 

Alibaba.com saytında RTS məhsullarını alarkən nəzərə alınmalı bəzi faydalı məsləhətlər:

 

Son fikirlər

 

Mühüm şərtləri başa düşməklə: Minimum Sifariş Miqdarı (MOQ), Təklif Soruşu (RFQ) və Göndərməyə Hazır (RTS), alıcılar öz biznesinin satınalmalarına cavab verən daha yaxşı məhsullar və təchizatçılar tapmaq üçün satınalma prosesini tam başa düşə bilərlər. ehtiyaclar.

B2B alışı üçün hər kəsə uyğun bir yanaşma yoxdur, ona görə də alıcılar MOQ-ları gəzə, RFQ təqdimatlarını gəzə və düzgün RTS məhsullarını müəyyən edə bilsələr, məhsulu daha səmərəli, daha sürətli və daha az əldə edə biləcəklər. baha başa gəlir. Alibaba.com-un Buyer Central saytından daha çox B2B alış resursları öyrənin.

Comment / Reply From

Comments

  • Image
    Ramin 1 year ago

    Alibabada həmişə qarşıma çıxan amma mənasını bilmədiyim sözlər idi. Təşəkkür!