edit.az
Etiraflar - Sizin En Maraqlı Etiraflarınız
    
Kitabxana | Axtarış
Son Axtarışlar | Top Axtarışlar | En çox ses alanlar | En Çox Oxunan

Axtarış Neticesi : ariqlamaq ucun gimnastika

1 2 3 ... 1120 Növbeti >>

Gözəlliyin daha bir sirri


tımızdan tamamilə çıxmasına səbəb olur. Belə bir problemlə üz-üzə qalmamaq üçün hər səhər 10 dəqiqə gimnastika ilə məşğul olmaqla kifayətlənin. Piyada gəzməyə çox vaxt sərf edin. Zərifliyi saxlamaq üçün bu fiziki hərəkətlər və bəzi əlavələr kifayətdir.

Nahara bir neçə saat qalmış aclıq hiss edir
Yerleşdirdi: Aziza (22.11.2014 / 14:03)
Oxunmuş: 2903

Pəhriz həftəyə 2 kq


izi rejimə salaraq, siz bunu çox asanlıqla əldə edə bilərsiniz. Belə ki,

Hər səhər 10- 15 dəqiqə gimnastika, ( qaçış, opbanmaq, beldə halqa fırlamaq, və.s) edirsiniz. Yaxşı səhər yeməyi yeyirsiniz, zəif nahar edirsiniz və axşam yeməyi, çörək, və şirniyyat təxirə salırsınız. Gün ərzində 1,5 litrə
Yerleşdirdi: Aziza (25.11.2014 / 10:14)
Oxunmuş: 310

Qaçış idmanı


yildir. 3—5 dəqiqə oynaqları hazırlamaq üçün qızışdırıcı hərəkətlər etmək lazımdır. Bunun üçün sadə gimnastika hərəkətləri etmək kifayətdir. Qaçışın özünü müxtəlif etmək olar, məsələn vaxtaşırı olaraq 200 metr məsafəyə sürətlə qaçın. Axırıncı 50 metr məsafədə sürəti tədricən azaldın və tənəffüsü bər
Yerleşdirdi: *_*M_O_N_I_K_A*_* (10.01.2013 / 12:52)
Oxunmuş: 3092

Kişilərdən gizlin


ant qaşlı üzük hədiyyə almaq
22) Adi günlərdə bir dəstə çiçək almaq
23) Gəlincik kimi bəzəmək və gimnastika məktəbinə aparmaq üçün qız anası olmaq
24) Yaraşıqlı ər və oğul sahibi olmaq
Yerleşdirdi: *_*M_O_N_I_K_A*_* (12.05.2013 / 17:06)
Oxunmuş: 1088

Düzgün seçilməyən pəhriz nələrə yol aça bilər


tmağa başlayacaq (Fiziki aktivlikdə kalori xərclənməsi : 10 dəq-də : Yerimək – 65 , Velosiped -120 ,Gimnastika -90 , Tenis – 80 , Rəqs – 60 ,Qaçmaq – 150 Üzmək-70 , Voleybol – 50 ) Yemək yeməyərək arıqlama : Bu yolla arıqlamq mümkündür,lakin bu cür vücudunuzdakı yağı vermirsiz.Məqsdə içə çəkini azla
Yerleşdirdi: Aziza (25.11.2014 / 10:16)
Oxunmuş: 1031

Sellülitlərdən qurtulmağın yolları


rınız istiqamətindən ürəyinizə doğru aparın. Proseduru soyuq su ilə yaxalanma ilə bitirin.



Gimnastika

1. Xalçanın üzərində oturun. Belinizi düz saxlayın, qollarınızı dirsəkdən bükün, ayaqlarınızı isə uzadın. Ombanızla hərəkət etməyə başlayın. Ağırlığınızı gah sağ, gah da sol ayağınıza sa
Yerleşdirdi: *_*M_O_N_I_K_A*_* (03.12.2012 / 19:43)
Oxunmuş: 13864

Armud


Dərman vasitəsi kimi təzə armuddan və onun qaxından istifadə edilir. Armud qiymətli qida məhsuludur. O yeməyin yaxşı həzm olmasına və bağırsaqların işləyib boşalmasına kömək edir. Xalq təbabətində bişmiş armud (qazanda, sobada) bronxitdə öskürəyə qarşı və ağciyər vərəmində boğulmaya qarşı məsləhət g
Yerleşdirdi: [Ram] (22.08.2012 / 02:09)
Oxunmuş: 16201

Üz üçün olan gimnastika və masaj




Üz üçün gimnastik hərəkətlər və masaj kompleksi

Alın dərisinin hamarlanması
Bir əlinizin ovucunu yastısına olmaqla alnınıza qoyun. Alnınıza bir qədər təzyiq edin. 10-15 dəfə kifayət qədər sürətli tempdə olmaqla qaşlarınızı qaldırın və salın. Bir necə saniyə müddətinə alnınızı sərbəstləşdiri
Yerleşdirdi: *_*M_O_N_I_K_A*_* (24.12.2012 / 18:16)
Oxunmuş: 7165

Dərinin solması


[color=#a476af][b]Qarışıq dəri

Kombinə olunmuş və ya qarışıq dəri özündə 2 dəri tipini birləşdirir: yanaqlar nahiyəsində quru və ya normal dəri və T zonasında (alın, burun, çənə) nisbətən yağlı dəri. Bu daha çox yayılmış dəri tipidir.

Qarışıq dəri sağlam və kifayət qədər hamar görünür. Bu dəri
Yerleşdirdi: *_*M_O_N_I_K_A*_* (24.12.2012 / 18:20)
Oxunmuş: 11233

Üzün dərisinə gündəlik ümumi qulluq qaydaları


rini gündə 2 dəfə su ilə yumaq olar).

Hər səhər dərinin gündəlik təmizlənməsindən sonra onu soyuducunun buz qabında hazırlanmış, kub şəklində olan buz parçası ilə ehtiyatla sürtmək olar. Bu, dəri hüceyrələrində mübadilə prosesini gücləndirərək qırışların hamarlanmasına, üz dərisinin gözəl
rəng a
Yerleşdirdi: *_*M_O_N_I_K_A*_* (24.12.2012 / 18:44)
Oxunmuş: 8749
Cemi: 22383
1 2 3 ... 1120 Növbeti >>

Son Axtarışlar
Baş Sehife
MobTop.az