Beyaz logo
Etiraflar - Sizin En Maraqlı Etiraflarınız
    
Salam, Qonaq!
Baş Sehife | Giriş | Qeydiyyat
AzMaster.ws - Reklamınız burda

ORUCLUĞUN VƏ BAYRAMLARIN TƏYİN EDİLMƏSINDƏ OLAN İXTİLAFA CAVABLAR

1 2 3 Növbeti >>
Yerleşdirdi: *_*M_O_N_I_K_A*_*(06.01.2013 / 15:19)
Oxunmuş: 1430 | | Like: 0

[color=#f82e00]Hörmətli müsəlman bacı və qardaşlar! Bayram gününün, ələlxüsus orucluğun, ölkələrdə müxtəlif vaxtlarda başlaması və bitməsi böyük problemə çevrilmişdir. Bununla əlaqədar alimlərin bəzi fətvalarını tərcümə etməyi özümüzə borc bildik. Orucluğun və bayramlarin təyin edilməsində olan ixtilaflara cavablar.

Daimi elmi araşdırmalar və fətvalar mərkəzinə belə bir sual soruşuldu: Müsəlman alimlər arasında Ramazan orucunun və bayramının başlamasında böyük ixtilaf vardır, onların bəziləri hədislərə, digərləri isə müasir astrologiya alimlərinin dediklərinə əsaslanırlar, bu nə dərəcədə doğrudur? Cavabında buyurdular:
1. Doğru rəy Peyğəmbərin (s.a.v.), "Ayı görməklə imsak edin, həmçinin ayı görməklə də iftar edin. Əgər ayı görə bilməsəniz onda sayını otuz edin" - hədisinə əsaslanmaqdır.

2. Allah keçmişi və gələcəyi biləndir. O bizə ayı gördükdə oruc tutmağı fərz etmişdir. Bu məsələ alimlər arasında icmaya bənzər bir məsələdir. (Abdul Aziz ibn Bəz, Abdur Razzaq Afifi, Abdullah ibn Quud).
Daimi elmi araşdırmalar və fətvalar mərkəzi belə bir sual ilə soruşuldu: Ölkə xaricində təhsil alan tələbələr orucluğun başlaması və bitməsini bilməkdən ötrü, hansı ölkəyə itaət etməlidirlər? Cavab: Bu sual, ayın müxtəlif çıxışları ilə əlaqəlidir. Alimlər ayın bir yerdə digər yerdən tez görsənməsi haqda ixtilaf etmişlər və “Daimi Elmi Araşdirmalar və Fətvalar” mərkəzi də bu haqda tədqiqat aparmış və belə nəticəyə gəlmişdir ki:

1. Alimlərin bəziləri ayın müxtəlif çıxışlarını qəbul edir (yəni: bir ölkədə görsənən ay digərinə aid deyil), digərləri isə bunu etibarsız sayırlar (yəni: bir ölkədə görülən ay bütün ölkələri əhatə edir). Hər iki rəyin alimləri buna Quran və sünnədən əsas gətirirlər. Fərq, onların bu dəlilləri necə başa düşmələrindədir.

2. Bu məsələ üzərində böyük ixtilaf etmək elədə qorxulu deyil. İslam ümməti neçə əsrlərdir ki yaşayır və bu müddət ərzində müsəlmanlar ayı görməkdə yekdil olmamışlar. Hər bir dövlətin alimlər vasitəsi ilə iki rəydən birini seçməyə haqqı vardır. (Abdul Aziz ibn Bəz, Abdur Razzaq Afifi, Abdullah ibn Ğudeyyan, Abdullah ibn Muney).

Daimi elmi araşdırmalar və fətvalar mərkəzi belə bir sual ilə soruşuldu: Biz radio vasitəsi ilə Səudiyyə Ərəbistanında orucluğun başlanmasını eşidirik amma biz hələ ayı görməmişik. Buna görə də bizim aramızda ixtilaf düşür, bəziləri radio ilə eşitdiklərinə əsasən oruc tutur, digərləri isə ölkəmizdə ayın görsənməsini gözləyirlər. Bu artıq bizim aramızda çox dəhşətli ixtilafa gətirib çıxarıb xahiş edirik bizə bu haqda fətva verin?!

Cavab: Ayın çıxış yerlərinin dəyişməsi şəriət və ağıl ilə dərk olunan məsələdir. Bəzi alimlər bunu etibarlı, digərləri isə etibarsız sayırlar. Bunun səbəbi isə bu məsələnin nəzəri məsələ olmasıdır. Buna görə də, islam alimləri bu məsələdə ta qədimdən bu günə qədər ixtilaf etmişlər. Onların bəzisi bunu etibarlı, digərləri isə etibarsız saymışlar. Onların hər biri Quran, sünnə və müqayisə məğzli dəlillər gətirmişlər. Ola bilsin hər iki tərəf eyni dəlili gətirsin amma bu dəlili fərqli şəkildə başa düşsünlər. Amma bütün bunlara baxmayaraq bu məsələ üzərində edilən ixtilaf alimlər arasında problemlər yaratmamış və onlar bir-birilərinə qarşı ehtiramla yanaşırlar. Buna görə də siz ayın başqa ölkədə görülməsini eşitdikdə ayın başlamasını və bitməsini əmr sahibinə, dövlətinizin başçısına həvalə edin. Əgər o orucluğun daxil olmasını, yaxud olmamasını desə ona itaət etməyiniz vacibdir. Çünki hakimin hökmü belə ixtilafları aradan qaldırır. Belə olduqda sizin aranızda olan müşkül məsələlər həll olunar. (Abdur Razzaq Afifi, Abdullah ibn Ğudeyyan, Abdullah ibn Muney).
Şeyx İbn Bəzdən soruşdular: Səudiyyə Ərəbistanının Pakistandakı səfirliyinin işçilərinin bəziləri Səudiyyə Ərəbistanı ilə, digərləri isə Pakistan camaatı ilə Səudiyyədən üç gün sonra, oruc tutmuşlar. Bunun hökmü nədir? Cavab: Şəriət dəlillərinin zahiri dəlalət edir ki, hər kəs yaşadığı yerə tabe olur və onlarla oruc tutur. Peyğəmbər (s.a.v.) buyurub: "Oruc sizin oruc tutduğunuz gündür, iftar etməyiniz iftar etdiyiniz gündür, qurban kəsməyiniz qurban kəsdiyiniz gündür". Həmçinin şəriət bizə camaat olmağı əmr etmiş, parçalanmaqdan və ixtilaf etməkdən isə çəkindirmişdir.

Həmçinin Ibn Teymiyyə demişdir ki, alimlər ittifaq etmişlər ki, ayın çıxışları müxtəlifdir. Buna əsasən, Pakistandakı səfirliyin, Pakistanla oruc tutan işçiləri daha doğru etmişlər. Onlar, bu iki ölkənin uzaq və ayın çıxışlarının müxtəlif olduğundan, Səudiyyə ilə oruc tutanlardan daha doğru etmişlər. Müsəlmanların, imkan daxilində, eyni vaxtda oruc tutub iftar etmələri şəriət dəlillərinə daha yaxındır. Əgər bu mümkün deyilsə onda bu məsələnin həlli dediyimiz kimidir.

Şeyx Saleh ibn Fovzan ibn Abdullah soruşuldu: Məsələn Səudiyyə Ərəbistanında ramazanın ilk günü şənbə günü, Əl-Cəzairdə isə bazar günü olduqda, Cəzairdə yaşayan Səudiyyə ilə tutubsa onun etdiyi nə dərəcədə doğrudur? O kiminlə iftar etməlidir? Çünki o Səudiyyə ilə iftar etsə onun ölkəsində oruc hələ davam edir, yox əgər öz ölkəsində

1 2 3 Növbeti >>
Fikirler:
Kitabxana »
İNSANLIQLA YAŞID
ORUCDAKI HİKMƏTLƏR
Oruc - dünya və axirət səadəti gətirən ilahi ziyafət
RAMAZANIMIZ HƏDƏR GETMƏSİN
NAMAZ VƏ ZƏKAT
DÜNYADA AC QAL Kİ, AXİRƏTDƏ TOX OLASAN!
NAMAZ VƏ QURAN - II YAZI
KƏLMƏLƏRİN DÜNYASI
Dərk edənlər və etməyənlər üçün RAMAZAN
Ramazan - tozu yuyan bir yağış...
Baş Sehife
mobtop